10 Pembedahan Plastik Yang Dahsyat

Pelik : firedauz 12/Aug/2012




Michaela Romanini : Mangsa kesilapan suntikan kolagen pada bibirnya..




Amanda Lepore : Terkenal setelah melakukan penbedahan pertukaran jantina seusia 15 tahun dan berterusan melakukan surgery bagi mengubah sebahagian besar fizikal tubuhnya.




Jackie Stallone : Melakukan pembedahan plastik ke atas wajahnya bagi mencantikkan bibir, kening, hidung dan sebagainya dan lihatlah hasilnya..




Donatella Versace : Seumpama menidakkan proses penuaan semulajadi pada dirinya, dia melakukan pelbagai pembedahan untuk kelihatan lebih muda dari usianya, 53 tahun.



Eric Sprague : Digelar Lelaki Cicak, lelaki ini sanggup membuat pembedahan pada tubuhnya bagi kelihatan seperti cicak dan yang paling cool, dia mengubah lidahnya menjadi bercabang!




Dennis Avner : Lebih dikenali dengan nama Catman. Tetapi, impiannya adalah untuk menyerupai seperti harimau!




Pete Burns : Akibat kesilapan pembedahan bibir yang dilakukannya, dia menghabiskan masa selama lebih 18 bulan untuk proses baikpulih pada wajah khususnya bibir yang 'rosak' tu.



Michael Jackson : Pernah merana kerana melakukan lebih 10 pembedahan pada hidungnya sehinggakan pernah satu ketika, hidungnya seolah-olah tidak wujud lagi.





Jocelyn Wildenstein : Mengalami ketagihan kepada pembedahan plastik sehingga dikatakan telah berhabis sebanyak 4 juta dollar sejak kali pertama melakukan pembedahan.




Hang Mioku : Rakyat Korea yang juga mengalami ketagihan terhadap pembedahan plastik sehinggakan pernah menyuntik minyak masak pada wajahnya sediri. Akibat perbuatan tu, wajahnya mengalami kompilasi melampau dan menjadi semakin lebar dan nesar.









ED_IN$)?>
avatar Profile Keluar
  • Hantar ke laman sosial Anonymously
  • Klik Untuk Log Masuk:
    avatar
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...