Gajet Penting Di Musim Banjir :D

WOW : firedauz 22/Dec/2012


Sekarang dah masuk musim banjir kat negara kita ni, So, ni adalah list barang atau gajet yang berguna di musim hujan atau banjir.


Firstly, kalau rumah korang dimasuki air banjir yang melampau-lampau melimpahnya, alat ni berguna sekali. Kamera+lampu suluh kalis air. 



Yeah. Disamping boleh digunakan untuk mencari barang yang jatuh di dalam ketika hujan tambahan pulak di malam hari, korang jugak boleh skodeng ikan2 yang berenang dengan kamera kalis airnya.


Bagi ahli politik / datuk2 / ahli keparat / PM mahupun VVVVIP yang nak melawat kawasan banjir, boleh la guna tuxedo kalis air ni.



Di samping dapat mengekalkan imej standard, si pemakai akan senantiasa kelihatan macho dan kemas walaupun sedang menangguk air banjir. Bertambah seri lagi kalau disertakan dengan kasut kalis air buatan import ni. Gerenti mangsa banjir akan salute.




Handphone adalah gajet yang biasa kita tengok. Tak kira kat mana korang berada, henpon pasti menjadi gajet yang paling penting. Kebanyakkan orang akan kehilangan henpon atau rosak ketika musim hujan atau banir sebab dimasuki air. So, kalau nak jadi orang yang paling dicari di musim banjir, gunalah henpon kalis air ni.



Jangan sampai jadi macam abang kat bawah ni.. haaaa



Selain yang tersenarai di atas, ada jugak gajet lain yang mungkin relevan bagi sesetengah orang di musim banjir kini. Cekidaut!



HDD Kalis air





Tetikus kalis air




Sarung iPhone kalis air




Sarung iPad kalis air jugak




Camcoder kalis air - sesuai digunakan untuk merakam situasi ketika banjir.


Kalau nak, boleh order kat sini tapi import punya barang lah yer..




ED_IN$)?>
avatar Profile Keluar
  • Hantar ke laman sosial Anonymously
  • Klik Untuk Log Masuk:
    avatar
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...