Janda Yang Kehausan

LOL : firedauz 10/May/2014


Intan, adalah seorang janda kaya raya yg suaminya baru saja meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Usianya masih muda, masih di bawah 30 tahun dan secara fizikalnya, Intan termasuk wanita yg cantik ... potongan tubuh nya amat mengiurkan
kerana belum melahirkan anak.

Disamping itu Intan juga rajin mengikuti kelas aerobik serta rajin merawat tubuhnya di salon, yg menjadikan bentuk badannya amat sexy, seperti anak dara bergetah.

Sejak kematian suaminya, Intan selalu saja diganggu oleh pemuda2 di sekitar rumahnya, yg sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Intan tidak pernah melayani pemuda2 hidung belang tersebut, karena hatinya masih rindu dan setia kepada arwah suaminya, walaupun sebenarnya di dalam hatinya sering berasa kesepian yg teramat.

Terlebih2 lagi di malam hari ... Rasa kesepian di hatinya tak ada yg tahu dan hanya dipendam dalam hatinya sendiri. Al-kisah bersama2 dirumah itu juga ada seorang pemuda tampan, yaitu adik iparnya yg setia menemani sejak kematian suaminya.

Pada satu malam, sekitar pukul 2 pagi .... Intan benar2 berada dalam keresahan, lalu dia terjaga dari tidurnya. Entah mengapa, malam itu badannya terasa panas dan resah sekali. Ditambah pula dengan keadaanya yg telah sekian lama menjanda, Intan benar2 dalam kehausan ....

Dengan bangun perlahan2 ... Intan keluar dari kamarnya menuju ke dapur sambil berjalan terhendap-endap karena takut orang2 lain dirumah itu akan terjaga.

Langkahnya begitu cepat setelah melewati bilik ibunya yg bersebelahan dengan bilik adik iparnya yg tampan itu. Kehausannya sudah tidak dapat dibendung lagi ...

Sesampai di dapur ... Intan terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air dingin sejuk ... Intan menuangnya ke dalam gelas dan meminumya dengan tergopoh-gapah.

Setelah meminum air tersebut ... barulah Intan berasa lega. Dia kembali ke dalam biliknya untuk menyambung tidur sambil menyalakan kipas angin ketombol nombor dua.

Begitulah kisahnya mengenai seorang janda yg kehausan, mengikut yg ampunya cerita .... hehehe

kredit

avatar
1 bella • 4:48 PM, 12/May/2014
dengan penuh nafsu aku bace majuk

ED_IN$)?>
avatar Profile Keluar
  • Hantar ke laman sosial Anonymously
  • Klik Untuk Log Masuk:
    avatar
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...