Kerja Paling Sempoi

INFO : firedauz 03/Nov/2012




Mesti korang pernah terbaca, ada pekerjaan yang memerlukan korang tido ja atas tilam yang disediakan untuk menguji tahap keselesaan tilam tu. Kan? Mesti la tilam yang mahal2 ja.

Percayakah anda, tilam yang berharga ratusan malah ribuan ringgit tu benar-benar buatan tangan yang asli? Jangan terkejut sebab sebahagiannya mungkin buatan kaki juga. WHAT?

Mungkin masa kecik2 dulu korang pernah pergi bercuti dan bermalam di hotel, perkara pertama yang korang buat adalah test katil tu empuk ke x. Betul? LOL. Ada jugak yang siap melompat2 lagi atas tu.

Korang tak tahu, memang ada profession khas untuk melompat atas katil ja. Keja dia xda lain, melompat ja atas tilam yang baru di buat. Tapi, ada tujuan keja macam tu. untuk memampatkan layer tilam tu untuk jadikan ia lagi empuk dan sedap untuk korang tido. ha..

Sebagai contoh, brader dalam gmbar ni, Reuben Reynoso seorang pekerja di kilang tilam dekat San Francisco. Melompat pun bukan main redah je. Kena ada protector untuk mengelakkan kesan hentakkan kaki pada tilam dan paten lompatan yang mesti tersusun. Bukan mudah ye untuk keja paling mudah ni.



ED_IN$)?>
avatar Profile Keluar
  • Hantar ke laman sosial Anonymously
  • Klik Untuk Log Masuk:
    avatar
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...