Perkahwinan Antara Manusia Dan Haiwan

Pelik : firedauz 14/Nov/2013





1 - Lelaki dan kuda

Seorang lelaki bernama Mark Matthew berkahwin dengan kudanya pada tahun 1992.




2 - Remaja Bali dan lembu.

Ngurah Alit, remaja berasal dari Bali ditangkap sedang berasmara dengan seekor lembu yang kemudiannya dipaksa berkahwin dengan lembu tersebut untuk membebaskan kampungnya dari nasib malang sebelum pasangan 'pengantin' itu dilemaskan di laut. Mujur Alit hanya dilemaskan secara simbolik sahaja.




3 - Wanita jutawan dan ikan lumba.

Pada Disember 2005, Sharon Tendler telah berkahwin dengan seekor ikan lumba di sebuah resort di Israel sebelum pasangan itu bersama-sama berenang di dalam kolam dengan penuh gembira. Malangnya, ikan tersebut mati 6 bulan selepas itu.




4 - Lelaki dan anjing.

Seeorang lelaki dari India telah melangsungkan perkahwinannya dengan seekor anjing untuk membuang sumpahan yang menghantui dirinya selama 15 tahun. Pada 15 tahun dulu, Selva Kumar ternampak sepasang anjing sedang mengawan sebelum memukul haiwan tersebut sehingga mati dan manggantung bangkai haiwan itu di pokok. Sejak itu, dia diserang penyakit misteri dan hilang pendengaran di sebelah telinganya.




5 - Lelaki dan kucing.

Di Jerman, seorang lelaki mengambil keputusan untuk berkahwin dengan kucingnya selepas doktor haiwan menyatakan kucing peliharaannya itu tidak dapat hidup lama akibat sejenis penyakit.




6 - Kanak-kanak dan anjing.

Dalam satu kepercayaan ritual sebuah masyarakat di selatan India, seorang kanak-kanak perempuan dikahwinkan dengan seekor anjing selepas mendapat nasihat dari ketuan kaum tersebut bagi menghalang sumpahan syaitan.




7 - Lelaki dan kambing.

Pada Februari 2006, Charles Tombe dari Sudan dipaksa berkahwin dengan seekor kambing selepas ditangkap sedangan berasmara dengan haiwan tersebut.




8 - Lelaki dan anjing

Di Australia, Joseph Guiso mengahwini anjing kesayangannya dan disaksikan lebih 30 rakan dan keluarganya yang agak terkejut dengan tindakkan itu. 




9 - Lelaki dan anjing.

Seeorang lelaki Nepal berusia 75 tahun berkahwin dengan seekor anjing bagi mendapatkan tuah namun, lelaki itu meninggal dunia 3 hari kemudian.





10 - Kanak-kanak dan katak.

Januari 2009 , dalam ritual yang agak pelik, dua orang kanak-kanak perempuan dikahwinkan dengan dua ekor katak di sebuah kampung di India bagi menghalang penyebaran penyakit misteri yang menyerang kampung tersebut.



p/s - Gelagat manusia ni macam-macam, ada yang terlaku taksub dengan nasib dan ada yang terlalu sukar mengawal nafsu..
ED_IN$)?>
avatar Profile Keluar
  • Hantar ke laman sosial Anonymously
  • Klik Untuk Log Masuk:
    avatar
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...