Trivia Menarik Tentang Kondom

INFO : firedauz 30/Mar/2013



Di negara Sweden, kondom menjadi sangat penting sampaikan mereka mempunyai skuad atau ambulans khas untuk kondom yang berfungsi memberikan kondom kepada pasangan yang ingin berasmara.

Pernah satu ketika di atas kapal persiaran, seorang wanita yang sedang mabuk mencuri sekotak kondom. Malang baginya, dia sejatuh ke dalam laut. Untuk menyelamatkan diri, dia meniupkan udara ke dalam kondom-kondom tersebut dan menjadikannya terapung selama tiga hari sebelum diselamatkan.

Semasa persembahan exotik kumpulan Cats, para penghibur mesti menggunakan mikrofon yang dipakaikan di dalam kostum kereka. Bagi mengelakkan ianya basah terkena peluh, mereka melindungi mikrofon itu dengan kondom. Yeahhh





Kalau korang nak bernakai-nakai , berfoya-foya tatau nak berasmara di negara Denmark, baik korang dapatkan kondom dulu sebelum sampai di sana. Kenapa? Sebab perkataan kondom dalam bahasa Denmark ialah Svangerskabsforebyggendemiddel. Nahhai...haru nak sebut.

Pada kurun ke 18, kondom diperbuat daripada material semulajadi seperti dari campuran biri-biri dan kambing. Malah ada yang diperbuat daripada kulit ikan. Kondom masakini diperbuat daripada getah latex.

Kondom berjenama Magnum memang dikenali sebagai kondom untuk zakar yang besar. Ciri-ciri elastik yang terdapat pada kondom ni menjadikannya sesuai untuk zakar jenis sederhana jugak. Lelaki akan lebih berasa ego ketika membeli kondom berjenama Magnum.


Kondom terbesar di dunia adalah sepanjang 220 kaki dan dipakaikan kepada sebuah obselik semasa sambutan hari Aids sedunia.




Percaya atau tidak, kebanyakkan askar Amerika menggunakan kondom untuk menutup muncung senjata api mereka bagi mengelakkan habuk atau pasir memasuki bahagian dalam senjata.



Ini adalah kondom khas untuk wanita yang ingin menjaga kehormatan diri. Kondom ini akan melekat pada zakar dan hanya dapat ditanggalkan melalui pembedahan.




ED_IN$)?>
avatar Profile Keluar
  • Hantar ke laman sosial Anonymously
  • Klik Untuk Log Masuk:
    avatar
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...